Reklamáció
A megvásárolt porzsák nem passzol a porszívómba.
Ez előfordulhat a kiváló minőségű termékek esetében is. Azon vagyunk, hogy minél gyorsabban megoldjuk ezt a problémát. Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailen. Ha a telefonos vagy e-mailes üzenetváltás nem segít és nem oldja meg a problémát, akkor az árut a 3 hónapos reklamációs határidőn belül küldje vissza nekünk. Az áru ellenértékét a számlájára utaljuk, vagy csereárut küldünk. A gondot és problémát a lehető legrészletesebben töltse ki a reklamációs nyomtatványunkban (ez segítség lesz a gyártóval való tárgyaláshoz). Ezzel Ön is hozzájárulhat a minőség folyamatos javításához. Hol reklamálhatok?
Az árut egyszerűen küldje vissza a következő címre:
Csomagküldő.hu, ID 97070229, Teve utca 60, 1139 Budapest
(az utánvéttel vissza küldött szállítmányt nem vesszük átt) és a Reklamáció bejelentése nyomtatványba a lehető legrészletesebben írja le a reklamáció okát. A reklamációt az Ön maximális kiszolgálása érdekében minél előbb megoldjuk, és az új árut a címére megküldjük. Milyen dokumentumokra van szüksége a reklamációhoz?
Ez egyáltalán nem bonyolult. A visszaküldött áruhoz csatolja a kitöltött Reklamáció bejelentése nyomtatványt. Lehetőleg a legpontosabban írja le a reklamáció okát, és tüntesse fel a kapcsolati adatait is (cím, telefonszám, e-mail stb.). Milyen gyorsan rendezzük le a reklamációt?
Általában a reklamációs levél beérkezése után a reklamációt azonnal rendezzük. Bizonyos esetekben a reklamáció rendezése azonban hosszabb is lehet. A reklamáció rendezési határideje azonban a 30 napot sohasem haladja meg.